Archiv‎ > ‎Třídní noviny‎ > ‎

Polsko

přidáno: 12. 12. 2011 10:27, autor: Neznámý uživatel   [ Aktualizováno 12. 12. 2011 10:31 uživatelem David Hawiger ]
Žáci pěveckého sboru ZŠ Bělotín spolu se Stříteží a Hustopečí nad Bečvou vyrazili do Polska. Sraz byl v 7:35 ve škole. V 8:00 pro nás přijel autobus. Jeli jsme přes tři hodiny. Cesta byla dlouhá. Po příjezdu jsme se ubytovali v penzionu. Ve 12:30 jsme měli oběd. Měli jsme rajskou polévku a kuřecí maso. Po obědě jsme jeli do církevní základní školy a gymnázia Kolonowskie. Prohlédli jsme si základní školu, která byla oproti naší škole hodně velká. V 15:00 bylo zahájení a žáci s Kolonowskie zahráli divadelní představení ,,Jaselka". V 16:00 byla multimediální prezentace Vánoční zvyky a tradice v Polsku. V 17:00 žáci s ČR a PL zazpívali vánoční koledy. My jsme zpívali Veselé vánoční hody a Půjdem spolu do Betléma. Na závěr všichni zpívali Tichou noc. V 17:30 jsme měli štedrovečerní večeři s náštěvou sv. Mikuláše. Dostali jme pomeranč, čokoládu a andílka se svítícími křídli. Po večeři jsme se někteří z nás seznámili s Jůlií (džůlií), která nás provedla po gymnáziu. Ve 20:00 jsme se vrátili do penzionu.
V 8:30 jsme snídali. V10:00 jsme jeli opět do církevní školy Kolonowskie, kde jme měli Vánoční dílny. Já jem si pomalovala baňku a vyrobila baňku z látky. Ve 12:30 jsme navštívili PSP Staniszcze Male - Spórok, kde nám promítli prezentaci o ptácích. Byly tam vystavěné obrázky ptáků i z naší školy. Poté jsme navštívili domov pro postižené. Ti co chtěli, se mohli svézt na koňském povozu před obědem i po obědě. Obědvali jsme venku. Polívku nám uvařili, ale párky jsme si museli opéct sami. Po obědě jsme předali dárky. V 16:30 jsme nasedli do autobusu a jeli jsme do ČR. Do Bělotína jsme dorazili přibližně po devatenácté hodině.
Výlet se mi velmi líbil. Nepršelo nám ..... :)