To by vás mohlo bavit, ne? Pátrejte a pište. Jeden na ukázku: : ) Honzík ukazuje otci vysvědčení: "Teda něco tak strašného jsem ještě neviděl!" "Já taky ne, včera jsem to našel ve tvých věcech." Poznámka v žakovské knížce: Leze do pětimetrové výšky na dvoumetrový strom. Učitelka: „Pepíčku, když říkám, že je to ropný magnát, co asi může prodávat?” Pepíček nejistě: „Magnety?”=D Paní učitelko, mohl bych vás o něco poprosit?” hlásí se František. „Samozřejmě, co potřebuješ?” „Mohla byste mi tu pětku z písemky napsat do žákovské bílou propiskou?” xD xD Profesor: „Kolikrát můžete odečíst 7 od 83 a kolik zůstane?” Student: „Kolikrát chci, pokaždé zůstane 76.”=D Ptá se otec na třídní schůzce: "Je to pravda, že náš syn mívá originální nápady?" "Ano," přisvědčuje učitel, "zejména v pravopise!" Student při zkoušce neumí a tváří se zoufale. Kantor ho osloví s otázkou:"Jak vy si vlastně přestavujete zkoušku na vysoké škole?" Student: "Jak rozhovor dvou inteligentů." Kantor: "No jo, ale co když jeden z těch dvou není inteligent ale vůl?" Student: "No, v tom případě inteligent bere index a odchází. Učitelka říká Petrovi: "Sedni si!" "Já sedím." "To mě nezajímá, že sedíš, prostě si sedni!" Pepíček je ve škole a učí se skloňovat. Je velká přestávka, Pepíček se podívá do své svačiny a skloňuje: 1.pád - Kdo co? - "houska" 3.pád - Komu čemu? - "Pepíčkovi" 7.pád - S kým čím? - "Se salámem." Pan učitel píše na tabuli vzorec H2SO4 a ptá se podřimujícího Michala, co je to za vzorec. Petr koktá: "Pane učiteli, mám to na jazyku." "Tak to honem vyplivni, protože to je kyselina." "Lukáši, řekni dvě zájmena!" "Kdo? Já?" "Výborně Lukáši." Učitelka: "Mám pro vás dobrou zprávu." Žáci: "Ve škole je bomba?!?" Při zkoušce z matematiky se brání student: "Já jsem otázku pochopil, pane profesore. Nemohu ale za to, že vy jste nepochopil moji odpověď!" |