Archiv‎ > ‎Časopis‎ > ‎

Co takhle vtípky ze školních lavic?

přidáno: 14. 4. 2012 9:49, autor: Jitka Kavalová   [ Aktualizováno 18. 4. 2012 2:04 uživatelem David Hawiger ]
To by vás mohlo bavit, ne? Pátrejte a pište. Jeden na ukázku:

: ) Honzík ukazuje otci vysvědčení:
"Teda něco tak strašného jsem ještě neviděl!"
"Já taky ne, včera jsem to našel ve tvých věcech."

Poznámka v žakovské knížce:
Leze do pětimetrové výšky na dvoumetrový strom.
 
 
Učitelka: „Pepíčku, když říkám, že je to ropný magnát, co asi může prodávat?”
Pepíček nejistě: „Magnety?”=D
 
 

Paní učitelko, mohl bych vás o něco poprosit?” hlásí se František.
„Samozřejmě, co potřebuješ?”
„Mohla byste mi tu pětku z písemky napsat do žákovské bílou propiskou?”
xD xD
 
Profesor: „Kolikrát můžete odečíst 7 od 83 a kolik zůstane?”
Student: „Kolikrát chci, pokaždé zůstane 76.”=D
 
Ptá se otec na třídní schůzce: "Je to pravda, že náš syn mívá originální nápady?"
"Ano," přisvědčuje učitel, "zejména v pravopise!"
 
Student při zkoušce neumí a tváří se zoufale.
Kantor ho osloví s otázkou:"Jak vy si vlastně přestavujete zkoušku na vysoké škole?"
Student: "Jak rozhovor dvou inteligentů."
Kantor: "No jo, ale co když jeden z těch dvou není inteligent ale vůl?"
Student: "No, v tom případě inteligent bere index a odchází.
 
Učitelka říká Petrovi:
"Sedni si!"
"Já sedím."
"To mě nezajímá, že sedíš, prostě si sedni!"
 
Pepíček je ve škole a učí se skloňovat. Je velká přestávka, Pepíček se podívá do své svačiny a skloňuje:
1.pád - Kdo co? - "houska"
3.pád - Komu čemu? - "Pepíčkovi"
7.pád - S kým čím? - "Se salámem."
 
Pan učitel píše na tabuli vzorec H2SO4 a ptá se podřimujícího Michala, co je to za vzorec. Petr koktá: "Pane učiteli, mám to na jazyku."
"Tak to honem vyplivni, protože to je kyselina."
 
"Lukáši, řekni dvě zájmena!"
"Kdo? Já?"
"Výborně Lukáši."
 
Učitelka: "Mám pro vás dobrou zprávu."
Žáci: "Ve škole je bomba?!?"
 
Při zkoušce z matematiky se brání student:
"Já jsem otázku pochopil, pane profesore. Nemohu ale za to, že vy jste nepochopil moji odpověď!"
 
Comments